Zadání soutěže pro rok 2024

Klikni na úlohu. Vypracuj úlohu v nově otevřeném okně. Pro úlohy č. 1. - 10. udělej snímek obrazovky s řešením a pošli snímek obrazovky za pomocí chatu v MS Teams na Jiřího Poloka. Pro úlohy č. 11. - 12. zašli do chatu správnou odpověď. Nezavírej obrazovku s řešením, pouze si otevři další úlohu. Hodnotí se správnost řešení i čas odevzdání. 

Úloha č. 1

Šipkovaná - Šikmé rybníky

10 b.

Úloha č. 2

Šipkovaná - Šikmé rybníky

10 b.

Úloha č. 3

Šipkovaná  - Dva a jeden

10 b.

Úloha č. 4

Šipkovaná - Kdo kam?

10 b.

Úloha č. 5

Plošinovka - Tráva, písek, skála

10 b.

Úloha č. 6

Plošinovka - Pro minci a zpět

10 b.

Úloha č. 7

Plošinovka  - Skok do mezery

10 b.

Úloha č. 8

Želví grafika - Dva čtverce

10 b.

Úloha č. 9

ˇŽelví grafika - Dva šestiúhelníky

10 b.

Úloha č. 10

Hra Blockly - Rybník - cvičení č. 5

10 b.

Úloha č. 11

Bobřík informatiky - Lávové lampy

10 b.

Úloha č. 12

Bobřík informatiky - Želva a zajíc 

10 b.

Úloha č. 13

Projetí zadané trasy robotem BlueBot

10 b.

Úloha č. 14

Propojení robota s tebletem Photon

10 b.

Úloha č. 15

Projetí zadané trasy robotem Photon

10 b.